Up in the Air (Aklı Havada) Filmi Açılış Sahnesinden...

 



Film de başrol oyuncumuz insanları işten atmakla/kovmakla görevli bir aracı şirket çalışanı... Yani şirketler bu işi dışarıdan hizmet olarak alıyor...

İşte giriş bölümü altyazıları örnekleri 

- Şirketime 30 yıl hizmet etmenin karşılığı bu mu olacaktı?


- İşten atıldığımı söylemesi için senin gibi bir hıyarı mı gönderdiler buraya?


- Asıl sana işten atıldığını söylemeliler. Bir numaralı yapımcını işten atacak kadar yürekliymişsin.

Yarın eve gideceksin..ve hayatında kazanmadığın kadar para kazanacaksın, ben ise maaşsız eve gideceğim. Allah belanı versin.


- Ben... Sanırım nutkum tutuldu. Bunun nereden çıktığını anlamıyorum. Bir erkek olarak eve gidip işten kovulduğumu karıma nasıl söylerim?


- Stres düzeyi açısından, işten kovulmanın aileden birinin ölmesi gibi bir şey olduğunu duymuştum.

Oysa kişisel olarak ben, birlikte çalıştığım insanlar ailemmiş ve ölen de benmişim gibi hissediyorum.


- İşsiz kalamam. Evin taksitlerini ödüyorum. Çocuklarım var.


- Kendine nasıl katlanıyorsun bilmiyorum..ama bizler acı çekerken bunun bir yolunu bulacağından eminim.

-

Sen kim oluyorsun be adam?


<i>Mükemmel bir soru. Ben kim oluyorum?</i>

<i>Zavallı Steve burada yedi yıl çalıştı.</i>

<i>Benimle bir toplantı bile yapmadı,</i>

<i>koridorda hiç karşılaşmadık...</i>

<i>...ya da dinlenme salonunda</i>

<i>bana hiç hikaye anlatmadı.</i>

<i>Çünkü ben burada çalışmıyorum.</i>

<i>Şirketim beni, çalışanlarını kendileri</i>

<i>kovacak kadar yürekli olmayan...</i>

<i>...Steve'in patronu</i>

<i>gibi korkaklara kiralıyor.</i>

<i>Bazı durumlarda haksız da değiller.</i>

<i>Çünkü insanlar işten kovulduklarında</i>

<i>çılgınca şeyler yaparlar.</i>


....

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.