Antidepresanlar ve antipsikotiklerle geçen 5 yıl sonunda ; sanki bir nesne oldum

 5 yıl antidepresan ve antipsikotik kullandıktan sonra; "Ha köpeğiniz ha bir  araba ve ha teyzeniz ha cep telefonunuz, arada hiç bir fark yok!


Reddit Forumları 'r/Antipsychiatry' Dizini Üye Gönderileri


Bu gönderi de normale dönmesi ve normal biri olması için antipsikotik ve antidepresan ilaçlar reçete edilen ve kullandırılan "
lordpascal" adlı reddit forumu üyesi antipsikotik ve antidepresanların yarattığı daha da kötü anormalliklerden kurtulmanın ve normale dönmenin herhangi bir yolu olup olmadığını soruyor

Antidepresanlar + antipsikotikler + travma (5 yıl)

Bahçedeydim ve köpeğimin beni görüp bana doğru yaklaştığını gördüm. Buna dair hiç bir duygu ve gerçeklik hissedemedim. ": Bana yaklaşan kahverengi kürk yumağı o BENİM KÖPEĞİMDİR, onun DUYGULARI var ve o bir hayatı olan YAŞAYAN BİR VARLIKTIR, bana TEPKİ VERİYOR, BANA YANIT VERİYOR. MEVCUT, BENİ SEVDİĞİ için bana yaklaşıyor ve aramızda bir ilişki var. 

Sanki bir nesne oldum, insan olmakla, yaşamakla, duygulara sahip olmakla hiçbir alakası yok… Arabanın hareket etmesiyle köpeğinizin hareket etmesi arasındaki, bir lamba ile bir insan arasındaki ya da 
 telefonunuz ve teyzeniz arasında ki farkı hissedememek oldukça yıkıcı ve berbat bir şey. Sanki her şey boş. Herhangi biri ilişki kurabilecek miyim? 

Normale dönmemin herhangi bir yolu var mı?

https://www.reddit.com/r/Antipsychiatry/comments/pugzxk/antidepressants_antipsychotics_trauma_5_years/

-çeviri ve okumalar google translate yardımıyla yapılmaktadır-

-devam edecek-

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.