Bipoalrda İlçalar Nasıl Çalışır?

  Bipolar tanı ve ilaç geçmişim bir araba kazasını takip ediyor. Şimdi zamanın %30'unda uzaya bakıyorum.



Bipolar İlaç

Herkese merhaba… Ben bir 33F'yim ve Mart 2022'de bipolar bozukluk “diğer tanımlanmamış” (belirsiz tanı lol) TSSB, anksiyete, depresyon teşhisi konuldu Mart ayında kısmi bir hastaneye yatış programında/GİB. Ağustos 2021'de neredeyse ölümcül bir araba kazasını takip ediyor ve 15 yıllık kariyerimi/ev/hareketlilik vb.

Kullandığım ilaçlarım 100mg Lamictal günlük 600mg Gabapentin 3x günlük 50mg Seroquel gecelik 5mg Ambien (korkunç uykusuzluk çekiyorum) 25 mg hidroksizin PRN

Birinci basamak bakımım Lamictal'in ne olduğundan bile emin değil (çok fazla araştırma yaptım, sodyum kanallarını bloke ettiğini ve heyecanı azalttığını anladım) Bu ilaçları taburcu olmadan önce programda reçete ettim.

Bunların hepsini combo'ya giriş sormak için soruyorum. Kararlı olduğumu hissediyorum ama daha önce aklımı kaçırdım; çok hızlı ve keskindi. Şimdi zamanın %30'unda uzaya bakıyorum.

Gabapentin, bacağımdaki yüksek enerjili kırıklardan geliyor, gerisi benim teşhis listemde! Hepinize teşekkür ederim!


https://www.reddit.com/r/Antipsychiatry/comments/uzqwwy/bipolar_medication/

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.