Hiçbir ilaç kullanmadan önce karşılaştığım sorunlarım, son 2 yıldır ilaçlarla yaşadığım sorunlardan çok daha kolaydı.

 Son 2 yıldır Paroxetine dışında her SSRI'da bulundum. Bunların hepsi iş yerindeki bazı durumsal kaygılardan başladı. Her ilaç aldığımda, yaklaşık 3 ay boyunca hiçbir fayda sağlamadan onları kullandım. İş yerinde vakit kaybeder, üşür, işe dönerdim. Bunu her yaptığımda daha da kötüye gidiyordum. Daha sonra doktora geri döner ve başka bir şeye başlardım. Bu temelde 2 yıldır devam ediyor. Bunca zaman daha da kötü oldum. Şimdi geri çekilmeyi anlamaya başladım ve bir hastalık nedeniyle bana çok sayıda ilaç reçete edilmiş olabileceği gerçeği, çekilme ile karıştırıldı.

 



8 hafta önce, 3 ay boyunca ikinci Escitalopram denememi durdurduktan sonra, hızlı bir incelme ile tamamen bırakmaya karar verdim. Endişeli, baş dönmesi, yorgun, zayıf biliş ve odaklanamama hissediyorum. Bir doz SSRI alırsam bunun düzeleceğini biliyorum, ancak ilaçların Zombi durumuna geri döneceğim.

 

İlaçla işim bitti!!! Düşününce, herhangi bir ilaç kullanmadan önce karşılaştığım sorunlarım, son 2 yıldır ilaçlarla yaşadığım sorunlardan çok daha kolaydı.

 

Sanırım Psikiyatri kurbanı oldum! ilaca ihtiyacım olduğunu hiç sanmıyorum! Kimyasal dengesizliğim ilaçlar tarafından yaratıldı! Bunu bilmeseydim, Psikiyatri'de sıkışıp kalırdım!

 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.